sobota, 19 lipca 2014

Prolog

            W końcu nadszedł ten wymarzony dzień dla Hermiony Granger. Dzień, w którym miała po raz pierwszy pojechać do Szkoły Magii i Czarodziejstwa, Hogwartu, poznać nowych kolegów, koleżanki, zostać przydzieloną do jednego z czterech domów. Hufflepuffu, Gryffindoru, Slytherinu, albo Ravenclawu. Dziewczynka całe lato przygotowywała się do jak najlepszego rozpoczęcia nauki w szkole dla dzieci obdarzonych specjalnym darem. Darem magii. Czytała przeróżne księgi historyczne, zapoznawała się jako tako z podstawami przedmiotów, których będzie się uczyć i gromadziła potrzebne rzeczy.
            Rodzice Hermiony, Anna i Dimitri Grangerowie, byli bardzo dumni ze swojej jedenastoletniej córki. Każdego dnia wakacji patrzyli na nią z podziwem i zachwytem. No, nie tylko w czasie przerwy od szkoły. Hermiona zawsze była dla nich najważniejsza. Zadziwiała ich swoim poczuciem humoru, niezwykłą starannością, kulturą osobistą i tym, że nie potrzebowała zwykle czyjejś pomocy, gdyż była nadzwyczaj samodzielną dziewczynką. Posłusznie wykonywała rozkazy, prośby i cierpliwie znosiła kary, które dostawała bardzo, ale to bardzo rzadko. Więc, kiedy musieli rozstać się z ukochaną pociechą na peronie numer 9 i  ¾, z którego odjeżdżał Express do Hogwartu, łez nie zabrakło ani ze strony państwa Granger, ani ich córeczki.
            Równo o godzinie 11, pociąg ruszył ze stacji w stronę szkoły dla czarodziejów. Podróż minęła Hermionie bardzo miło. Poznała parę nowych koleżanek, z którymi przez całą drogę rozmawiała o tym, jak będzie w Hogwarcie. Kilka razy wyszła na korytarz, aby się przewietrzyć i porozglądać za chłopcem, który nazywał się Harry Potter. Znalazła go w jednym z przedziałów, w którym siedział z Ronem Weasley’em. Ten drugi niezbyt przypadł do gustu naszej młodej bohaterce z brązowymi, kręconymi włosami i czekoladowymi tęczówkami, gdyż słyszała o nim same dziwne rzeczy. Z resztą, chłopczyk odwzajemniał to uczucie. Przywitała się, przy okazji wykazała się umiejętnościami magicznymi, naprawiając okulary Harry’ego, wytknęła Ronowi, że jest brudny na nosie i dumnym krokiem poszła do swoich nowo poznanych przyjaciółek. Po drodze wpadła na swojego rówieśnika z blond włosami. Spojrzała na niego krzywo i wyminęła pospiesznie. Ten chłopczyk wydał jej się inny i postanowiła, że nie będzie się z nim zadawać, jak już zacznie się rok szkolny.
            Gdy zapadł wieczór, pociąg dotarł do stacji w Hogsmeade, miasteczku czarodziejów, które leżało tuż przy Hogwarcie. Starsi uczniowie poszli do powozów, natomiast tegoroczni pierwszoklasiści poszli za klucznikiem i gajowym szkoły, Hagridem. Był on wielki i według Hermiony śmieszny.
Do samego Hogwartu popłynęli małymi łódeczkami, po cztery osoby w jednej. Zamek w świetle letniego księżyca robił ogromne wrażenie na młodych czarodziejach. Wokół dzieci i Hagrida latały gdzieniegdzie świetliki, których małe światełka, odbijały się niczym w lustrze, w tafli wielkiego jeziora, położonego tuż u podnóża niewielkiej górki, na której został wybudowany Hogwart. Powietrze było lekko mroźne, lecz pierwszoklasiści niezbyt się tym przejmowali. Ich umysły były zajęte podziwianiem tego wspaniałego, otaczającego ich krajobrazu. Hermiona nigdy nie przypuszczała, że sam widok szkoły aż tak ją zachwyci.
            Po, jakże wspaniałym, przedostaniu się do zamku, na schodach wejściowych czekała już na nich kobieta w ciemnozielonej szacie i ciasnym koczku. Nazywała się Minerva McGonagall. Była nauczycielką transmutacji i opiekunką domu Godryka Gryffindora. Kobieta przedstawiła się, zaprowadziła grupkę pierwszorocznych do mniejszej salki i tam kazała na siebie czekać. Dzieci zaczęły głośno, gdy nagle ze ścian wyleciały duchy, wywołując okrzyki przerażenia wśród przyszłych uczniów, które następnie zastąpiły śmiechy, gdyż zjawy okazały się być bardzo przyjazne i zabawne. Zabawną atmosferę przerwała profesor McGonagall, każąc pierwszoklasistom iść za nią.
            Cała grupa wkroczyła do Wielkiej Sali Hogwartu. Hermiona po raz kolejny bardzo się zachwyciła. Pomieszczenie, w którym znajdowali się wszyscy, było wprost ogromne. Cztery podłużne stoły, dla każdego z domów, świece lewitujące około trzy metry nad ziemią i sufit, który pokrywało ciemne, ugwieżdżone niebo.
- Sklepienie zmienia się w zależności od pogody – Hermiona postanowiła pochwalić się wiedzą koleżance, idącej obok niej. – W Wielkiej Historii Hogwartu tak czytałam.
            Wreszcie pierwszoroczni stanęli w półkolu przed stołkiem, na którym leżała stara, połatana, lecz mądra Tiara Przydziału. Kilka sekund później owo nakrycie głowy zaczęło śpiewać długą pieśń o założycielach i domach szkoły. Gdy skończyła, profesor McGonagall weszła na schodki i wzięła do rąk zwój pergaminu. Rozwinęła go, po czym zabrała głos.
- Będę wyczytywała wasze nazwiska i imiona alfabetycznie. Kiedy ktoś zostanie wyczytany, musi podejść do stołka, usiąść na nim i nałożyć sobie Tiarę Przydziału na głowę. Gotowi? – jedenasto-latkowie kiwnęli głowami na potwierdzenie. – Dobrze. To zaczynamy. Abbot, Hanna…
            I tak zaczęło się przydzielanie do domów. Hermiona zaczęła rozglądać się na wszystkie strony. Nadal była pod wrażeniem ogromnych rozmiarów Wielkiej Sali. Podziwiała właśnie wspaniałe sklepienie, gdy usłyszała, jak nauczycielka transmutacji wyczytuje jej nazwisko.
- Granger, Hermiona.
            Dziewczynka wzięła głęboki oddech, lekko się uśmiechnęła i pewnym krokiem ruszyła w stronę starego, krzesełka. Usiadła na nim i ledwo co Tiara dotknęła jej brązowych loków, już było słychać krzyk przedmiotu.
- SLYTHERIN!
            Ze strony stołu domu Węża dobiegły wiwaty, okrzyki, oklaski. Uśmiechnięta od ucha do ucha Hermiona poszła w ich stronę. Odchodząc, obejrzała się na stół nauczycielski. Z grona pedagogicznego znała tylko dwie osoby, Albusa Dumbledore’a, staruszka z długą, białą brodą, błękitnymi oczami i okularami-połówkami, dyrektora Hogwartu oraz Severusa Snape’a, zawsze ubranego na czarno nauczyciela eliksirów z tłustawymi włosami, sięgającymi mu prawie do ramion i garbatym nosem. Ten drugi był ojcem chrzestnym Hermiony, więc kiedy na niego zerknęła, otrzymała pełne uznania spojrzenie. Młoda Ślizgonka usiadła obok Miliceny Bulstrode i obserwowała dalszą część Ceremonii Przydziału.
            Dla najmłodszej z rodu Grangerów nie było to zbytnim zaskoczeniem, że trafiła właśnie do Slytherinu. Jej rodzice wywodzili się z rodów czarodziei najczystszej krwi i wszyscy z jej rodziny trafiali zawsze do domu Salazara.
             Zaraz po Hermionie, do domu Węża została przydzielona koleżanka, którą brązowowłosa poznała w pociągu, Dafne Greengrass. Była to ładna blondynka o niebieskich oczach i słodkim uśmieszku. Trójka dziewczynek zaczęła plotkować o innych pierwszoklasistach, cicho przy tym chichocząc. W pewnym momencie panienka Granger przerwała konwersację, bo zauważyła, że ten dziwny chłopczyk o blond włosach, na którego dzisiaj wpadła, ma zostać sklasyfikowany do jednego z domów.
- Malfoy, Dracon – zabrzmiał głos profesor McGonagall, a Hermiona zrozumiała, dlaczego blondyn wydał jej się inny. Malfoy, nieznane nazwisko, mugolak.
            Draco trafił do Gryffindoru, na co uczniowie tego domu wybuchli głośnym rykiem.
- Nie wiem, z czego oni się tak cieszą – powiedziała Granger kpiąco do swoich koleżanek. – Przecież to szlama, a od takich lepiej trzymać się z daleka. – zakończyła, a Dafne i Milicenta się z nią zgodziły.
            W kolejnych minutach Harry Potter i Ron Weasley, chłopcy, których Hermiona poznała w pociągu, zostali również przydzieleni do domu Lwa. Od razu zauważyła, że zaprzyjaźnili się z tym szlamowatym Draco Malfoy’em. Natomiast do Slytherinu doszedł Teodor Nott,  Pansy Parkinson i  Blaise Zabini.Grupka młodych Ślizgonów od razu się zaprzyjaźniła. Hermiona czuła się wśród nich wspaniale.
Po uczcie powitalnej prefekci musieli zaprowadzić pierwszorocznych do ich własnych dormitoriów. Wychodząc z Wielkiej Sali, Hermiona po raz ostatni zerknęła na Draco Malfoy’a i uśmiechnęła się do niego złośliwie. Oj,  nie będzie miał z nią lekko, nie będzie.

            
~*~

Witam, witam!
Po wielu próbach, staraniach i wielu przemyśleniach, postanowiłam, że spróbuję swoich sił w pisaniu Dramione. No i proszę bardzo! Oto jest prolog. Mam nadzieję, że się podoba i zostaniecie z tą historią na dłużej! :)
Komentarze, nawet te najkrótsze, zawsze mile widziane! :>
Do kolejnego napisania :)
Eveneth.

PS. W kolejnych dniach pojawią się takie zakładki jak: Bohaterowie, O Blogu, Spamownik oraz Prorok Codzienny, dzięki któremu będę mogła powiadamiać was na bieżąco o nowych rozdziałach. :D
PPS. Zapraszam też na mojego drugiego bloga "Nic nigdy nie dzieje się przypadkiem...". Link do niego znajdziecie po prawej stronie szablonu.

87 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. No kto by się spodziewał... :D

      Usuń
    2. Och, och, och! Jakie to było... CIEKAWE :D No i INTERESUJĄCE :D I w pewien sposób WSPANIAŁE <3 Hermiona w Slytherinie :') Draco w Gryffindorze :') Jeśli znajdę teraz coś podobnego, to oznacza, że ktoś zgapił XD Awwwwwwwwwww *_* Parring niby zwyczajny, ale blog jest jednak taki ORYGINALNY <3
      Czekam na rozdział 1 <3
      Pozdrawiam i życzę weny! :*
      LUMOSIKI!

      Usuń
  2. Bardzo ciekawe, czekam na wiecej :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam.
    Wpadłam tu przypadkiem bo zobaczylam że zaczyna się jakieś opowiadanie Dramione. Zawsze jak zaczynalam jakieś czytać to szybko mi się nudzilo. Mam nadzieję że z tym będzie inaczej.
    Na początku wszystko normalbie a tu buuum. Hermiona w stiterynie a malfoy w grifindorze. I to ona odegra teraz wredna jędze...
    To musi być ciekawe.
    I mam pytanie czy akcja będzie sie rozgrywala teraz jak są mali czy jak będą trochę starsi ?
    Czekam na nn.
    Pozdrawiam
    Marzycielka

    Ps. Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akcja będzie się rozgrywać w latach późniejszych. Prolog jest tylko takim wprowadzeniem do całości :)
      Oczywiście zajrzę na wszystkie Twoje blogi! :D

      Usuń
  4. Zapowiada sie ciekawie. Pierwszy raz spotykam sie z takim blogiem gdzie Hermiona jest czarownicą czystej krwi a Draco mugolakiem. Naprawde super czekam na nastepny rozdział. PS Wyłącz weryfikacje obrazkową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że jak na razie jest ok :D
      Weryfikacja wyłączona!

      Usuń
  5. Dramione - podziwiam za podjęcie tej tematyki, bo jest całe mnóstwo tego.
    Ale! Takie udziwnienia z tymi domami? Uhhh... Przepraszam, ale chyba nie dam rady xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego, że Dramione jest już mnóstwo, ja chciałam, aby moje było inne. Takie z nutką absurdu! :)
      Serio, nie dasz rady? :c

      Usuń
    2. Rozkochaj mnie w czymś to dam radę :D

      Usuń
  6. Przeczytałam prolog i przyznam szczerze, że jestem zaskoczona! Nigdy wcześniej nie spotkałam się z opowiadaniem, gdzie Dracon wywodził się z rodziny mugolskiej.. Zaimponowałaś mi, zostaję na dłużej!
    *you-hope.blogspot.com // dziennik-wybitnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, jak się cieszę! :D
      Dziękuję, że wpadłaś :*

      Usuń
  7. Draco w gryffindorze i jest mugolakiem ?! Nie jestem do tego przekonana, ale przeczytam z chęcią następny rozdział i zobaczę czy będzie ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brakowało mi takiego alternatywnego Dramione w blogosferze :)
    Pisz szybko następny!
    Weny :3

    razaniolrazdiablicajednoserce2oblicza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaintrygowałaś mnie! Draco mugolakiem, a Hermiona czarownicą czystej krwi? Tego chyba jeszcze nie było. Gratuluję pomysłu i czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, dziękuję! Mam nadzieję, że takiego czegoś nie było. Przynajmniej ja jeszcze nigdy się z takim tematem nie spotkałam, więc jak na razie, chyba jestem oryginalna! :D

      Usuń
  10. Bardzo ciekawy pomysł, czekam na następną notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne!!!! Czekam na 1 rozdział :)
    zapraszam do mnie :)
    http://obliviate-dramione.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam takie trochę deja vu... Wydaje mi się, że kiedyś coś podobnego czytałam, ale z pewnością (o ile mnie pamięć mnie nie myli) było to tak dawno, że tego nie pamiętam. W każdym razie: prolog intrygująco-zachęcający. Z pewnością nie raz tutaj zajrzę.
    Dużo weny!
    Poem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na swoją...Hm.. Obronę, powiem, że jeszcze nigdy nie spotkałam się z takim wątkiem zmienienia domów, dlatego postanowiłam założyć o tym bloga :)
      Dziękuję :*

      Usuń
    2. Jak przeczytałam słowo "Obronę" to od razu pomyślałam sobie o obronie przed czarną magią :D Nie twierdzę, że spotkałaś się z takim czymś. Wręcz przeciwnie :) Po prostu uważam, że super, iż coś takiego powstaje. Dlatego już się nie mogę doczekać dalszych losów tej historii <3

      Usuń
    3. W takim razie, bardzo się cieszę! ♥

      Usuń
  13. Wstąpiłam tu i myślałam, że będzie to typowe Dramione, przeczytam z dziesięć rozdziałów i w końcu będą razem. Czystej krwi z mugolakiem, a tu badum! To Hermiona jest zuą czystą krwią, a Draco dobrym mugolakiem. A co tam! Zaszalejmy! :D
    Blog sam w sobie baardzo mi się podoba, jest taki inny i wyjątkowy. Oryginalność przede wszystkim. Ślicznie to napisałaś. Przeczytałam wcześniej, ale nie miałam jak napisać Ci komentarza x3 Szata graficzna także pro. Pasuje do całej tematyki. Nie mogę doczekać się ciągu dalszego :D Poza tym, moja droga... Kiedy nowy rozdział?
    Pozdrawiam. Życzę duuuuużo duuuuużo weny i następny ma być meeega długi z najleeepszą akcją, abym miała powód do napisania dłuuugiego komentarza. Ach i informuj mnie o nowych rozdziałach!
    / Lilcza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz? Zaskoczyłam Cię! :D Bardzo dziękuję za te miłe słowa. Dużo dla mnie znaczą! Nowy rozdział już niedługo. Pewnie w ciągu tygodnia dodam. :) I będzie meeega dłuuugi z (mam nadzieję), z naaaajlepszą akcją :3
      Oczywiście, będę Cię informować! :D

      Usuń
    2. Ano widzisz, widzisz. Zaskoczyłaś mnie i to na serio. Przez Ciebie non stop zaglądam na Twojego bloga i nabijam Ci licznik wyświetleń XD Och! Byleby to było niedługo! Już nie mogę się doczekać rozwinięcia tej akcji. A jak będzie długi i przepełniony akcją, to już w ogóle nie mogę wyobrazić siebie i mojej reakcji, gdy zobaczę, że jest x3

      Usuń
    3. Rozwinięcie akcji będzie raczej w środę/czwartek/piątek! Będzie długi, przepełniony akcją, zapewniam! Nie mogę się doczekać twojej reakcji! :D

      Usuń
  14. Co co co co?! Draco szlama? No cóż odważnie zaczęłaś ten prolog. Ten wątek niezbyt mi przypadł do gustu, ale jest bardzo ciekawy. Na początek chcę Ci pogratulować zwartej akcji i tzw "lekkiego pióra". Uważaj na powtórzenia i staraj się, żeby tekst był spójny. Nie musisz tłumaczyć kto jest kim albo jak jest ubrany (to tak na przyszłość). Niech wyniknie to z dalszej części tekstu. Staraj się jak najmniej używać słów "rzecz" i "rzeczy". One są nieciekawe i trudno czytającemu wyobrazić sobie czym są owe "rzeczy".
    I jeszcze jedno. "ten chłopczyk wydawał jej się inny". Co znaczy tutaj inny? Staraj się dokładnie określić np smutna mina, "ciskał błyskawice z oczu".
    Bardzo mi się podoba jednak, że dobrze Ci idzie pisanie z punktu widzenia jedenastoletniej dziewczynki :) to tyle z mojej strony. Życzę weny!

    OdpowiedzUsuń
  15. No cóż, niewiele można powiedzieć, oprócz tego, że masz bardzo lekkie pióro ;)
    Prolog świetnie napisany, a ja czekam na więcej <3
    Pozdrawiam i życzę weny!
    http://w-chmurach-milosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. OMG!!!! Szukałam bloga o tym że Draco jest w Gryffindorze, a Hermiona w Slytherinie i za chiny nie mogłam tego znaleść. Jej! Tyle wygrać *.* Masz od teraz nową stałą czytelniczkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej! Nowa, stała czytelniczka! Tyle wygrać *-* :D

      Usuń
  17. ale zamiana ról :O Herm, czystej krwi, w Slytherinie, a Draco, szlama, w Gryffindorze :O ale prolog zachęcający ;3

    OdpowiedzUsuń
  18. Łaaaaał! *O* No nareszcie jakiś wyróżniające się Dramione! W innych ciągle pojawia się to samo, a tutaj coś innego, na pewno będę tu zaglądać i czekam na 1 rozdział :D

    Pozdrawiam :*
    http://miloscnieznalitosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że w jakiś sposób Cię zaskoczyłam! :D

      Usuń
    2. Zaskoczyłaś i to jak! :D Kiedy mogę się spodziewać pięknego rozdziału? ;)

      Usuń
    3. Pierwszego miało być :D Że będzie piękny to nie wątpię, widać po prologu, że masz talent ;)

      Usuń
    4. Rozdział na niecały tydzień. Muszę wyrobić się przed wyjazdem nad morze :) Dziękuję! <3

      Usuń
  19. Zaczyna się ciekawie, czekam na kolejny rozdział i zycze duuuuuzo weny! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. WHAT THE K.... FUCK?! Hermiona w Slytherinie.... Draco szlama... Świat się kończy..... Nadal zbieram szczękę z podłogi, serio! W życiu czegoś takiego nie czytałam! Pomysł bardzo oryginalny i już mi się podoba. Do tego właśnie Hermiona w Slytherinie ♥. Ciekawe jak to będzie, gdy są tak po zamieniani... Już nie mogę się doczekać rozdziału!
    Dużo weny i kolejnych tak świetnych pomysłów! I wybacz, ze taki krótki komentarz. Nie potrafię pisać ich długich ; /
    Serdecznie pozdrawiam!
    Niedoskonała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale cię zaskoczyłam! :D Bardzo długo myślałam o moim własnym Dramione, aż wpadłam na pomysł z zamianą ról arystokraty i szlamy. :)
      Dziękuję, że wpadłaś <3

      Usuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwszy raz trafiam na takie Dramione i przyznam, że prolog jest zajebisty !!! Nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału :)
    Świetny szablon ;)
    Pozdrawiam
    Bean Sidhe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      A szablon jak na razie jest próbny :)

      Usuń
  23. Ciekawy pomysł na bloga :) chyba nie będę mogła się przyzwyczaić tą zmianą ról, ale na pewno wyjdzie Ci to ciekawie. Jestem pod wrażeniem, krótki i treściwy prolog, który już od pierwszych zdań przekonał mnie, że warto będzie czekać na kolejne odsłony :) Prześliczny szablon <3 zostaw go, moim zdaniem wpasował się w klimaty opowiadania.
    Życzę weny i zapraszam do mnie,
    http://bring-me-to-life-dramione.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej !
    Przeczytałam i jestem zachwycona !!!
    Pozdrawiam
    layls

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawa zamiana ról :D Draco mugolak w Gryffindorze i Hermiona czysta krew w Slytherinie. Dramione to mój ulubiony parring więc z niecierpliwością czekam na dalszy rozwój wydarzeń ;)
    Zapraszam również do siebie.
    http://descendere-in-infernum.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zaczyna się super. Wchodzę na twój blog codziennie, patrząc, czy nie dodałaś już nowego rozdziału. Mam nadzieje, że pojawi się on w najbliższym czasie.

    Życzę weny i wielu obserwatorów! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Rzeczywiście to jest nietypowe Dramione :)
    Hermiona w Domu Węża, a Draco Domu Lwa... no, no zapowiada się bardzo ciekawie :D
    Ten blog natychmiast trafia do moich polecanych :)
    Czekam na nn <3
    Pozdrawiam, życzę dużo weny i czasu na pisanie,
    Catherine Grande

    OdpowiedzUsuń
  28. Pierwsze skojarzenie, gdy zobaczyłam, że Hermiona idzie do Domu Węża, to... ZEEEE COOOOO?!
    A potem Malfoy i ta sama śpiewka!
    Świetny pomysł, tak się zdziwiłam i teraz nie mogę się doczekać następnego!! >.<

    OdpowiedzUsuń
  29. WTF MARYSIU?! :OOO CZO TO JEST?! :OOO XDDDD

    To chyba będzie najdziwniejszy blog na świecie! :o XD
    Mimo iż to dziwne, odczuwam też ciekawość, więc nie mogę się doczekać 1 rozdziału! ;3
    Oj coś czuję, że będzie się działo... oj tak :D XDD

    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam, nominowałam Cię do LBA :D
    http://nie-bede-wybrancem.blogspot.com/2014/08/liebster-award.html
    Pozdrawiam!
    Niedoskonała

    OdpowiedzUsuń
  31. Wikkusia jest wszędzie...
    Na każdym blogu...
    O Harry Potterze....

    100% Orginalność. Zamieniłaś Draco i Hermionę miejscami :D Fajny pomysł, ale nie lubię Dramione. Choć ta historia na tyle mnie zaciekawiła, że zostanę na dłużej.

    Czekam na zakładkę z bohaterami :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zostałaś nominowana do LBA.
    http://nie-bede-wybrancem.blogspot.com/2014/08/liebster-blog-award-po-raz-ii.html

    OdpowiedzUsuń
  33. o mój Boże jakie to fajne !
    zamiana ról ... to jest genialny pomysł, trzymam za ciebie kciuki i z wytęsknieniem czekam na kontynuacje :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Cześć !
    Chciałam Cię poinformować, że twój blog został przeze mnie nominowany do LIEBSTER BLOG AWARD. Po resztę informacji zapraszam do siebie.
    http://made-foreachother.blogspot.com/2014/08/liebster-blog-award.html
    Pozdrawiam i do napisania ;P

    OdpowiedzUsuń
  35. Takiej historii jeszcze nie czytałam! Że niby wszystko jest na odwrót? Hermiona jest z najlepszej rodziny, a Draco jest mugolakiem? Ok, ciekawie się zapowiada!
    http://dramione-believe-in-my-love.blogspot.com/
    Zoe

    OdpowiedzUsuń
  36. Czeeeeeeeść :3 Nie wierzę, że nie ma tu jeszcze mojego komentarza. Jednak w tej chwili wszystko nadrabiam! Jebnę tutaj podpunkty, żeby było zabawniej :*
    1. Hermiona jest Czystej Krwi i jest w Slytherinie. Uhuhuhuhu :3 Będzie z niej niezła suka, tego jestem pewna. Wredna, podstępna i bezuczuciowa wężyca. Pewnie zaprzyjaźni się z Pansy, Blaisem i w ogóle ze świtą ślizgońską. Będzie naprawdę zajebista! Jak damska *prawie napisałam "męska" o_O* wersja Malfoya <3
    2. Draco jest Brudnej Krwi i jest w Gryffindorze. Będzie z niego niezły gantelman :3 Zaprzyjaźni się z Harrym, Ronem i całą świtą gryfońską. Będzie naprawdę miły, kochany i wrażliwy. Cudowny, przystojny i seksowny! Będzie startował do niegrzecznej, seksbomby <3 Męska *teraz nie pomyliłam się z płciami XD* wersja Hermiony *0*
    3. Nie mogę się już doczekać, kiedy zaczną się podchody i kiedy w ogóle zacznie się Dramione. No wiesz, o co mi chodzi, nie? Że już zaczną coś do siebie czuć i wgl takie love, że aż będę rzygać tęczą. Tylko wiem, że to trochę potrwa. Jednak warto będzie czekać na love story <3
    Przepiękny i prześwietny prolog, skarbie :*
    Pozdro :*
    3maj się :*
    Miłej końcówki wakacji :*
    Spowiednik-ksiądZgredek

    OdpowiedzUsuń
  37. Zostałaś nominowana do Liebster Award ;* Szczegóły na moim blogu: http://miloscnieznalitosci.blogspot.com/ <3 + Kiedy pierwszy rozdział? <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Na merlina jaka mieszanka! Totalny mix wszystkiego. No kurcze zapowiada się ciekawie. Chyba nawet dodam sobie twojego bloga do mojej karty w przeglądarce. :) PISZ, PISZ, PISZ! Draco jako mugol kurczę coś czuje że ten blog zamiesza mi w głowie. Mam ogromną nadzieję, że nie przestaniesz pisac! Co do tła to także świetne ale chyba za dużo w nim Hermiony :) Chyba że taki jest zamiar.
    Mam nadzieję, że wpadniesz do mnie. :)
    http://dramione-everything-gonna-be-alright.blogspot.com/
    Pozdrawiam i życzę miłych 3 ostatnich dni wakacji no i oczywiście dużo weny :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Przeczytałam to wcześniej, ale pisze dopiero teraz. To Dramione jest takie inne niż wszystkie i dlatego mam na uwadze ten blog! Naprawdę genialny pomysł, czekam na ciąg dalszy!! :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Cześć! Mam takie pytanko, zamierzasz nadal prowadzić tego bloga, czy na prologu kończysz? Wiadomo, szkoła, nie ma czasu, a rozdział pierwszy miał się pojawić już ponad miesiąc temu. Chciałabym wiedzieć, czy warto tu zaglądać z nadzieją, że dodasz nowy post, czy to definitywny koniec. Bardzo bym się cieszyła, gdybyś tu powróciła, ponieważ historia rozpoczyna się bardzo przekonująco.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. Halo! Dzień dobry. Ja od pięciu lat wciąż czekam :D

    OdpowiedzUsuń
  42. To nie jest śmieszne. Wstawiaj rozdział pierwszy -^-

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy